aile içi sikiş için arşiv

Üvey annemle sikiş

Slm hikaye sewerler benim hikayem okulda gecti sabah arkilerle bahcede dolasıyoduk bizim okulda cok güsel hatunlar var ama birtane warki akıllara zarar adı pınar. oldukca sexi giyinir bi bakan bidaha bakardı pınara bizim bütün arkiler onu sikmek icin varını yoğunu koyardı ortaya bi gün beden odasına arkilerle pusu kurduk kızlar gelip teker teker soyunuyodu bizim malafatlar kalmış göge doğru bakıyodu bende cameralı cep telefonu var bütün hatunları teker teker kaydediyodum sonra askımız pınar geldi kankası ebruyla pınarla ebru yawas yawas soyunurken aynı zamanda sohbet ediyolardı pınar birden azdıgını ve onu inciltmeyecek ve kıymetini bilcek bi erkekle sikişmek istediini söylüyodu daha önceden bi kere bu işi yaptıgını ama cok zarar gördüünü söledi tabi salak hiç bişeyin farkında deil benle kanka bu sözleri ve bu görüntüleri teker teker cepe kaydedim bu görüntüler bizim için cok önemliydi çünkü pınarı sikme biletimizdi ben bi yolunu bulup bu görüntülerle pınarı tehdit ettim eger bana vermezsen bu görüntüleri intrnete vercemi ve babasına göstercemi süledim ister istemez elime düştü kaltak bizim ewe cağırdım pınarı aradan biraz zaman gectikten sonra geldi ama ne gelmeydi o kadar sexiydiki anlatamam tam bi fahişe olmuştu askım .ben hiç beklemeden sewişmek istedim doğaldır cünkü karsımdakı pınardı sonra bana biraz yawas ol dedi önce okşıcaksın sonra koklucaksın en sonında garaja girceksin dedi ben hiç istifimi bozmadan dediini yaptım ve usul usul yalamaya basladım en sonunda kliktonisi karsımdaydı (yani sulanmış amı)ben pınarınkini yaladım benim sikim yetim mi ? direk azına werdim mırın kırın etsede bi güsel yaladı ben dayanamadım azına boşaldım sonra hiç uzatmadan amına zarif hareketlerle sürttürmeye basladım en sonunda orospu zewkemi geldi ne sik beni diyodu kırarmıyım hiç orospuyu hemen amına girdim altımda caresiz inliyor kocam ol diyip duruyodu farkında deildi heralde coktan kocası olmuştum benim işim bitti hatunla bi güsel içine boşaldı sonra sıra geldi arkilerime en yakın ve iş ortağım arkim onuru cağırdım ve oda gelip sikti hemde defalarca onunla işimiz bittiinde ewe gönderdik ama tadı hala damagımdaydı ertesi gün okula gittik arkimle ama pınar yoktu arkisine sordum DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

Üvey ablamla sikiş

Slm arkadaslar anlatacagim hikaye gecen sene basindan gecti her HER SEY UVEY ANLEMLE OZ BABAMIN IZMIRE IKI GUNLUK TATILI GITMESIYLE BASLADI BEN 22 YASINDAYIM UVEY ABLAM ISE 23 YASINDA ANLAEMLE BABAMIN GITTIGI GECE BIZ ABLAMLA ALKOL ALDIK HERZAMAN OLDUGU GIBI BEN ALISKINDIM AMA ABLAM NADIR ICERDI O GECE BEN DORT TANE BIRA ICTIM ABLAM ISE 2 TANE ABLAMIN SARHOS OLDUGUNU SEZDIM AMA HERSEY NORMALDI ABLAM BENI DANSA KALDIRANA KADAR HER SEY O AN BASLADI ABLAM DANS EDERKEN BANA SIKISIKI SARILIYORDU BUTUN VICUDUMUZ BIRBIRINE YAPISKTI AMA BEN AKLIMDAN HIC KOTU BIRSEY GECIRMIYORDUM ABLAMIN UZERINDE SIYAH BADISI ALTINTA AYAK BILEKLERININ UZERINDE OLAN SIYAH SITREJI VARDI BENIM ISE ALTIMDA SORT UZERIMDE BADI VARDI ABLAM COK GUZEL VE BAKIMLI BIR KIZ EVDE BILI MAKYAJINA COK ONEM VERIRDI EVET SIMDI OLAN SEYLERE BEN BILI INANAMAISTIM DASN SIRASINDA ABLAMIN BENIM BOYNUMA YATMASIYLA BASLADI ABLAM BOYNUMA YATTIDIGINDA NEVES ALISINDA BIR GARIPLIK HISSETTIM NEVESI HIZLANMIS VE TITRIYORDU VE BANA SIKIKIYA SARILIYORDU BUTUN VICIDU BEDENIME YAPISMISTI GOGUSLERINI BEDENIMDE COK HISSEDIYORDUM SONRA ABLAM BOYNUMA UFAK DOKUNUSLARLA OPUCUK ATTIGINI HISSETTIM KANDIMI KAYBETMEYE BASLADIN PENISIM HAREKETLENMEYE BASLADI DAHA SONRA BENDE ONUN .BOYNUNA .O PARFUM KOKUSUYLA TENININ KOKUSU BENI O AN COK ETKILEDI BENDE ABLAMIN BOYNUNA UFAK OPUCUKLER KONDURMAYA BASLADIM AMA TITRIYORDUK IKIMIZDE .PENISIM TAMAIYLE KALKTI SORTUMDAN SIKACAK GIBIYDI ABLAM BUNU HISSETMIS TI CUNKU TAM VICANASININ UZERINDE HISSEDIYORDUM PENISIMI ..SURTUSMEYE BASLADIK SANKI ABLAM NE OLURSA OLSUN DERCESINE BOYNUMU SIDDETLE EMMEYE BASLADI BENDE ONUN SONRA DUDAKLARINI YAPISTIM KIRMIZI RUJUNUN TADI HALA AZIMDA HISSEDIYORUM DIZLERIMIZIN UZERINE COKTUK VE UZERINE YATTIM BADISINI SIYIRDIM SIMSIYAH DANTELLI SUDYENI VARDI VE TEK GOGSUNU CIKARIP YALAMAYA BASLADIM UCLARINI ISIRIYORDUM ABLAM CILDIRMIS GIBI KIVRANIYORDU SONRA BADISINI VE SUDYENINI CIKARIP ATTIM OLAMAZDI BOYLE GOGUSLER MUHTESENDI INANANAMISTIM ABLAMIN BUKADAR GUZEL GOGUSLERI OLDUGUNA IKI PORTAKAL BUYUKLUGUNDE YUSYUVARLAKTI. YALIYORDUM VE ELIMI SITREJININ ICINE SOKTUM AMINI OKSUYORDUM SEMSERT VE SIMSIKI IDI KASILIYORDU VE SULANMISTI BACAKLARININ ARASINA GECTIM SITREJINI SIYIRDIM SIMSIYAH DANDELLI KILODUNU GURUNCE CILDIRDIM INDIRDIM VEE O NEYDI TERTEMIZ AM DUN GECE DUS ALMISTI DEDEKKI AGDA YAPMISTI YALAMAYA BASLADIN BAKTIDIMDA GOZLERI KAPALI DUDAKLARINI ISIRIYORDU SORTUMU CIKARDIM UZERIMI CIKARDIM ABLAMIDA CIRILCIPLAK BIRAKMISITIM BACALARININ ARASINA GIRDIM VE SIKIMI AMINA SURTUYORDUM SOKMAYI COK ISTEDIM AMA YAPMADIM GOBEGINE OTURDUM GOGUSLERINE VE YUZUNE BOSLDIM PENISIMI TUTTU VE SIMSIKI CEKIYORDU ABLAM TITRIYOR IDI SONRA BI AN NE OLDUGUNU ANALYAMADAN COK UTANDIM VE YERE YANINA UZANDIM UTANIYORDUM ODA OYLEYDI 10 DK KONUSMADAN OLDUGUMUZ YERDE KALDIK VE KALKTIM YUZUNU BAKAMIYORDUM DUSA GITTIM GELDIDIMDE ODADA YOKTU KORKTUM ODASINA GITTIM VE ORADAYDI IC CAMACIRLARINI GIYMIS ARKASI DONUK YATIYORDU MUHTESEM KALCALIRINI GORUMCE ICIM URPERDI VE CIKTIM ODAMA GITIM UYUYAMIYORDUM SANKI ABLAMI SIKMEDIGIME PISMANDIM SAAT 3.30 DU KALKTIM VE ODASINA YAVASCA GIRDIM O MUHTEM VICIDUNU BIRAZ SEYRETTIM PENISIN TAS GIBIYDI YATAGINA OTURDUM SAPSARI SACLARINI OKCAMAYA BASLADIM UYUMADINMI DIYE SORDUM HAYIR UYUYAMADIM DEDI BENDE UYUYAMADIGIMI SOYLEDIM ABLAM YAPTIGIMIZ COK KOTU BISEY DEDI EVET AMA OLMUSTU HERSEY ONUN SUSUYDU YANINA YATTIM VE BELINE SARIDIM SIKIMI KALCALARINA YASLADIM ABLAM OLMAZ DIYORDU BANA DONDU VE BIRAZ BAKI8STIKTAN SONRA YAVASCA OPUSMEYE BASLADIK ABLAMIN YATAGINDAYDIM BOYNUNU CILGINCA EMIYORDUM TENININ KOKUSU VE PARFUMU BENI ADETA CILDIRTIYORDU MEMELERI COK GUZEL AMI ISE MUHTESEM DII BEN BIRLIKTE OLDUGUM KIZLARLAN BUKADAR ETKILENMEMISTIM SEVISTITEN SONRA BACAKLARININ ARASINA GIRDIM SIKIMIN KAVASINI YAVASCA SOKKUYORDUM ABLAM KENDINI CEKTI AMA COK ZEVK ALIYORDU SONRA BELINDEN CEKTIM SIKIMI TUTTUM VE SOKTUM ABLAM INLIYORDU BEN ISE TITRIYORDUM YAVAS YAVAS SOKUP CIKARTIM VE KAN GELDI ABLAMIN BEKARETINI ALMISTIM VE BOSALDIM UZERINE YATTIM TITRIYORDUK ODA BENDE KENDIMIZE GELDIGIMIZDE NE YAPMAMIZA KARAR VERDIK EN KISA DOKTARA GIDIP DIKTIRMEKTE KARARI VERMISTIK MADDI SORUNUMUZ YOKTU BABAM VARLIKLI KISI ABLAMIN CARCAFI KAN VE DOL OLMUSTU BEN ONLARI HEMEN ASAGIYA COP TENESINE ATTIM VE UYUDUK AYNI YATAKATA SARILARAK .UYANDIGIMDA SAAT OYLEN 1 DI ABLAM UYUYORDU YATAKTA ONU SEYRETTIM YAPTIGIMDAN UTANIYORDUM AMA OKADAR GUZELDIKI YUZ USTU YATIYORDU KALCALARINI OKSAMAYA BASLADIM OKADAR YUMUSAKTIKI ANLATAMAM CIRIL CIPLAKTIK YANCEVIRDIM SIKIMI KALCALARINNIN ARASINA SURTUYORDUM UYANDI SIKIM SEMSERT VE TAS GIBIYDI SIKIMI TUTTU VE BES ALTI SEFER AGZINA ALDI VE YALADI BIRAKTI KUCAGIMA OTUR DEDIM VE SIKIMI AYARLADIM YAVASCA OTURMASINI ISTEDIM OTURDU YAVASCA OTURUP KALKIYORDU ZEVKTEN INLIYORDU BELINDEN IKI ELIMLE TUUTTUM HIZLANDIM ABLAM ISE CILDIRIYORDU KALDIRDIM DOMALTIM O NEYDI TAS GIBI AM VE GOT DELIGI ORTADAYDI DARACIK GOT DELIGI VARDI ARKASINDAN SIKICA SARILDIM MEMELERININI SIKIYORDUM IYICE DOMALMASINI ISTEDIM VE GOT DELIGINE SOKMAYA CALISTIM OLMUYORDU SIKIM ACIMAYA BASLADI VE ABLAMIN KREMLERINDEN ALDIM NE YAPACAKSIN DIYE SORDU CEVAP VERMEDIM SUNU PENISIME SUR DEDIM SURUYOR VE OKSUYORDU BUNDAN BUYUK ZEVK ALIYORDUM ELLERI BILE TITRIYORDU SONRA DONDURDUM KALCALARININ ARASINDAN KREMI BOSALLTIM GOT DELIGINE SOMMAYA BASLADIM OLMUYOR DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

Dersanade sikiş

Bir dersanede bilgisayar kursu veriyorum. 2 ayda bir öğrencilerim değişir. Yeni gruba girdiğim bir gün güzel bir kız dikkatimi çekti. Güzel gözleri kısa sarı saçı muhteşem fiziği ciddi duruşu çok hoşuma gitti. Önce herkesle tanışma faslı başladı. İsmi NAZ ‘dı. Aynı kurumda çalıştığı Işıl isminde bir arkadaşı vardı. Arkadaşını hiç gözüm tutmadı. Aslında arkadaşı daha cilveliydi ama elektrik alamadı. Lafı uzatmayalım saat 21 gibi kurs bitti. Ben de eve gidecektim nerde oturduklarını sordum arkadaşı başka semtte ama yolumun üzeri , Naz benim oturduğum semtte oturuyordu. İsterseniz bırakabilirim dedim. Olur dediler. Arkadaşı yanıma Naz arkaya oturdu. Önce arkadaşını bıraktım, ardından Naz yanıma oturdu. Hiçbir şey konuşmadan gidiyorduk. Evine gelince hocam isterseniz bir kahve içelim dedi. Bilmemki dedim evde annen baban falan. Yalnız kalıyorum dedi. Ben çok sevindim. Zahmet olmazsa dedim. Ne zahmeti dedi. Arabayı parkedik eve doğru yürüdük. Kapıyı açtı eve girdik. Benim ellerim buz gibi olmuştu. İnanın şu anda da olayı yaşıyormuş gibiyim. Ben salona oturdum televizyonu açıp kumandayı bana verdi. O mutfağa gitti. Birazdan elinde kahveler ve bir bardak suyla geldi. Sigaralarımızı yaktık. Ben onun sigarasını o da benim sigaramı yaktı. Sigarasını yakarken elimle nefesini hissettim bir tuhaf oldum. Bir erkek ve bir bayan yalnız kapalı bir yerde eğer kardeş değillerse akıllarına ne gelir? Eminim ki onun aklından geçenler de benimkinin aynıydı. Kahvelerimizi yudumluyor TV izliyorduk. O arada Tv de OKEY (prezervatif) reklamı çıktı. Ben de farkında olmadan onun yüzüne baktım. Tebessüm etti. Hatamı kapatmak için kanal değiştirdim. Öpüşen iki çift çıktı. İkimizde birden kahkaha attık. Kahkaha atarken elini dizime vurdu, birden ayağımı çektim istemeden. Bozuldu pardon dedi. Bende önemli değil farkında olmadan çektim dedim. Elini alıp dizime koydum. Bu sefer o aniden çekti. Ben çok iyi el falına bakarım dedim. Sevindi sahimi dedi. Elini tuttum buz gibiydi. Yalan yanlış bir şeyler uydurdum. Biliyorsunuz bu işi dedi. Ben daha çok güzel şeyler biliyorum dedim. Yaaaa öyle mi dedi. Sonra aniden elini öptüm. Ne yapıyorsunuz dedi kızdı. Ben de bozuldum. Kaşlarımı çattım. Ben kalkayım artık dedim. Hocam özür dilerim dedi. Önemli değil dedim. Birer kahve daha içilim mi dedi özür gibi ses tonuyla. Tam çıkıyordum aniden döndüm oluuuur dedim. Ama çok çok sevindim. Az önce üzüntüyle terk ettiğim koltuğa sevinç içerisinde oturdum. Birazdan kahvelerimiz ve 1 bardak su getirdi. Ben suyu kahveden önce içerim. Bir iki yudum alıp suyu ona uzattım. O da içti. Kahvelerimizi yudumlarken erkek ve bayanlardan aldatma konulu derin sohbetimiz başladı. Ben elimi saçına atıp rengi çok güzel dedim. Teşekkür erdim dedi. Pamuk gibi de yumuşak dedim. O arada okşuyordum. Yaaa dedi. Elim kulak memelerine gitti. Gözlerini kapattı. Kulak memelerini okşamaya başladım. Gözleri hala kapalıydı. Elim yanağına gitti. Hiç direnmiyordu. Dudaklarını elledim elime hafif bir öpücük kondurdu. Bu iş tamamdı. Elimi boynuna götürdüm. Masaj yapmaya başladım. Zevk aldığı belliydi. Hala gözleri kapalıydı. Yaklaştım boynunu ve çenesinin altını hafif hafif öpmeye başladım. Nefesi hızlanmaya başladı. Dudaklarına dudaklarımla yaklaştım. Evet dudaklarım dudaklarına dokundu. Aman Allahım. İmkansızı başardım. Ve üzst dudağına yapıştım. O da alt dudağımı ağzına aldı. Dudağımı resmen dişleriyle eziyordu. Nasıl olduysa dilimi kaptı. Nerdeyse dilim kopacaktı. Hızlı bir şekilde kanepeye düştük. Ben altta o üste yere yuvarlandık. Bu arada elimi neresine gelirse sürüyordum Daracık kotunda poposuna dokunmak ne büyük zevkti anlatamam. Göğüslerini okşadım. Kazağının altından elimi içeri sokup göğüslerine ulaştım. Minicik memeleri vardı. Uçları diri diriydi. Uçlarının sıktıkça daha güçlü öpüyordu. Elimi kayışına attım kayışını açtım. O da bu arada kazağını bir hamlede çıkardı. Pantolonu üzerinde sertleşmiş penisimin üzerinde zıplıyor oh çekiyordu. Dudaklarımı koparırcasına DEVAMI İÇİN TIKLA OKU

Sexy karımın sexy resimleri

selam arkadaslar ben sizlere 165 boyunda 54kiloda esmer ela gozlu saclari kalcalarina kadar uzanan dalgali sacli oldukca sexy ve cekici karim olan pelinin resimleriyle fantezinin doruguna ulastirmak istiyorum sadece resim paylasa bilecek sorunsuz evli erkeklerle gorusmek isterim simdi hikayeme basliyorum bundan 2 hafta once esimle tatile ciktik paris e gittik her gecemiz sexle gciyordu bir gun esim bir cafebar olan bir yere gitmek istedi ve gittik esim super kisacik mini etegiyle askili beyaz bluzuyle tam bir sex bombasi giydi bara girince butun erkeklerin gozu karimin bacaklarinda ve goyuslerinde dolasiyordu bu beni cok tahrik etmisti esimi sardigim gibi bir masaya oturduk ve orada opusmeye basladik herkes neredeyse bize bakiyordu ben esimin bacaklarini oksayarak diger erkeklerin basini dondurmeye calisiyordum derken esim beni tutup barin tuvaletine goturdu orada opusmeye basladik minisini yukari kaldirip bal kutusunu oksamaya ve parmaklamaya basladim inlemeye basladi deli gibi sevisiyorduk onumde diz cokup benim aleti agzina alip somurmaya basladi kafasindan baslayarak dasaklarima kadar emiyordu beni bende saclarindan tutup aletime bastiriyordum ayaga kaldirip arkasini donderdim ve o harika kalcalara aletimi surtmeye basladim o sirada muthis goyusleri avuclarimdaydi aletimi bal kutusuna coktan sokmustum okadar zevk aliyorduki bu herhalinden belliydi derken sarsila sarsila bosalmaya basladi sonra onumde diz cokup aletimin kafasini agzina soktu ve 31cekemye basladi harika biseydi ve ben artik dayanamayip sexy karimin agzina bosalmaya basladim ve artik doyuma ulastiktan sonra aletimi agzindan cikarip yuzune surmeye basladim DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

Ogluyla sikişen anne

ben 42 yasında sarısın bir anneyim adım nalan oğlum kaan 18 yasında uzun boylu ve atletik bir vucuda sahip benim oğlumla ilginç bir ilişkim oldu gecen yaz kusadasındaki yazlığımıza yerleştik her yaz olduğu gibi eşim sadece hafta sonları gelebiliyordu ben yazlıkta oğlumla kalıyordum denize gider gezmeye gider çarşıya inerdik aksamları kağıt oyunu oynardık komşular gelir okey oynardık yine pazertesi günü eşim sabah erkenden izmire donmüştü iş için ben oğlumla kaldım oğlum o gün saat 12 gibi uyanmıstı kavaltı yaptıktan sonra pazar alışverişi yapmamız gerekiyordu oğlumla beraber gittik pazar yeri uzak olduğundan dolomusla gidecektik durak kalabalıktı 10 dakka sonra dolmus geldi dolmuş zaten doludu duraktakinlerde binince iyice sıkısık oldu ben arka tarafa doğru ilerledim oğlumda tam arkamdadı dolmus soforu her duraktan yolcu alıyordu artık nefes alamaz hale gelmiştik dolmusta yaklasık 5 dakka sonra arkamda bir sertlik hissettim ve arkamda oğlum vardı yanlışlıkla olmustur diye düsündüm aama oyle değildi oğlum arkamdan sikini kaldırmıs bana surtuyordu çolk utanmıştım ama seste çıkartamıyordum ve çok korkuyordum bir gorewn olacak diye oğloum kalçalarıma gittikçöe baskı yapıyordu ve bastırıyordu bu beni azda olsa heyecenlandırmıştı ve arada kalcalarıma dokunuyordu neyse fazla gecmeden pazara geldik ve dolmustan indik hiçbir sey oolmamış gibi davranıyorduk yaklasık 1 saatlik alışverişten sonra yine dolmus durağına gittik gelen ilk dolmusa bindik durum yine aynıdı oğlum arkamdan bana sürtüyordu ve 20 dakka sonra yazlığa geldik eve gerince aldıklarımı yerleştirdim ve dusa girdim terlemiştim ve dolmusta yasadığım sey beni heyecanlandırmıstı ve oğlumla birlikte olmak isteği doğmustu içime o istiyordu zaten her halinden bellidi neyse aksam olmus yemeğimizi yemiştik yazlığımız iki katlıdı üstü terastı biz terasta oturuyorduk saat 11 olmustu asağı indik ikinci kata klimayı açıp oturduk tv izliyorduk dısardan ses geliyordu ben camı açtım ve dısarı izliyordum oğlum ne oluyor anne diyerek yanıma geldi ve üstümden eğilerek dısarı bakıyordu dısarda komsular hararetli şekilde birsey tartısıyordu bizi gormuyorlardı çünkü ağaç ortuyordu goruntuyu oğlumda arkamdadı ve siki bacakılarıma değiyordu benim aklıma dolmusta yasadığım sey geldive kalçalarımı oğluma doğru bastırdım oğlumda bunu anladı ve biraz yana kaydı ve siki tam kalcalarımın arasına geldi ve oda yavas yavas bastırıyordu ve bende kalçalarımı hareket ettirmeye basladım oğlum iyice abanıyordu ve kalçalarımı oksamaya baslamıştı bu beni çıldırtmaya yetmişti ve oğlum yavas yavas kendini geri çekerek popomu ve bacak aramı oksamaya basladı bende bacaklarımı biraz araladım ve rahat oksaması için pozisyon aldım oğlum artık herseyin farkındadı istediğimi anlamıstı ve yavasca yere diz çokerek baldırlamımı opmeye yalamaya basladım üstümde kısa bir sort vardı bir yandanda beni oksuyordu pencere yüksek olduğundan kimser bizi goremezdi ve oğlum bir hamlade sortumu indirdi ve çıkarmasına yardımcı oldum üstümdeki siyah kilodu biraz yana çekerek opmeye devam ediyordu ve ayağa kalktı hiç konusmuyorduk beni içeri çekti ve pencereyi ve perdeği kapattı beni elimden tutarak ortaya cekti tvnin sesini kapattı ışığı kapadı içerde hoş bir karanlık olmustu ve yanıma gelerek dudaklarıma yapıstı deli gibi opusuyor dudaklarımızı emiyorduk yaklasık 5 dakka surdu sonra tişortunu ve sortunu çıkardı kilodunu çıkardsı oğlum çıplak kalmıstı ve siki tertemizdi ve yasına gore baya gelişmişti aynı babasınınki gibidi sonra beni soydu ve yine opüşmeye basladık ve yavasca asağı doğru iniyordu memelrimi emmeye yalamaya basladı bir eli ilede memelrimi sıkıp ağzına sokuyordu be beni hafif hafif iktirerek kanepeye oturttu ve yalamaya devam etti sonunda amıma yaklasmıstı ve amımı yalamaya basladı çok güzel bir duygudu oğlum amımı yalıyordu dilini içime sokuyordu adeta ben çıldırıyordum ahhhhh ohhhhh diye sesler çıkarmaya baslamıstrım oğlumda bu sesler duyunca dahada hızlandı ve beni orda dili ile orgamza ulastırdı ve titreyerk bosaldım oğlumda bana bakıp tesekkür ederim anne dedi bende asıl ben tesekkür ederim oğlum dedim ve onu basından tutarak ayağa kaldırdım ve siki tam ağzımın hizasındadı ve kendime doğru çekerek sikini oksamaya basladım ağzıma aldım ve emmeye basladım ağzıma sokup çıkartıyordum oğlumda saçlarımı oksuyordu ve annem harikasın diyordu ve fazla geçmeden oğlum sikini ağzımdan çıkartarak memelerime bosaldı ben daha sikini oksuyordum butun dolleri asağı doğru akıyordu goğsümden ona bakarak güldüm ve sen uzun zamandır bosalmadınmı dedim oğlumda yok anne dün sizi izlerken bosaldım dedi oğlum dün bizi yani kocamla birlikte olurken kapı deliğinden izlemiş ona bakarak güldüm oda kızmadın demi anne dedi yokı oğlum dedim ben banyoya giriyorum dedim ve banyoya gittim dollerimi temizledim tam çıkmama yakın oğlum geldi ve dusun altında sevişmeye basladık yine oğlum sırtımı yalamaya basladı ve yavasca asağı inip kalcalarımı yalıyordu bende duvara doğru eğilip duvardan destek aldım oğlumda popomu biraz aralayıp yalamaya devam ediyordu ve dili got deliğime gelmişti oğlum got deliğimi deli gibi yalıyor dilini içime sokmaya çalısıyordu ben çıldırıyordum gotumu iyice dısarı çıkardım o arada oğlumda anne arkadan izin verirmisin banada dedi bende olur aşkım dedim ve ayağa kalkarak sikini yavas yavas amıma ve gotume sürtmeye baslamıstı ben ahhhh oğlum hadi gir dedim oğlumda tamam anne dedi ve sikini geri çekerek ilk orta parmağını gotume soktu sonra 2 parmağını sonra 3 parmağını soktu eşimle arkadan da olduğumuzdan acı çekmiyordum ve oğlum yavas yavas sikini basını got deliğime sokmaya basladı ve fazla zaman geçmeden tamamını soktu ve içimde gidip gelmeye basladı arada annem benim diyordu bende oğlum sik anneni daha hızlı diyordum oğlumda hıozlanıyordu yaklasık 10 dakka kadar gotumden sikti ve anne bosalacağım dedi bende içime bosal oğlum dedim ve oğlum içime patladı bir kaçkez daha gidip geldikten sonra çıktı içimden yere diz çoktu ve sikini oksuyordu bende oğluma donerek saclarından tuttum ve amıma doğru bastırdım oğlum amımı yalamaya basladı ve fazla gecmeden bende bosaldım dizlerim tutmuyordu ve yere oğlumun yanına diz çoktu ve opusmeye devam ettik daha sonra yıkanıp çıktık ve ogünden sonra oğlum ikinci kocam oldu eşim yazlıkta olmadı zaman oğlumla birlikte oluyoruz ve beraber uyuyoruz eşim gelincede onunla birlikte oluyorum artık oğlumun seks kolesi oldum bu benim dahada hosuma gidiyor canım oğlum benim bunu ilk oğluma okutacağım sonra kanala yollucam bu kanalıda oğlum öğretti gercekten beni heyecanlandıran enset ilişkiler var sizde bize yollarsanız çok seviniriz bütün enset ilişki yasayanlara selam benim için çok güzel ve heyecanlı sizlere mail adresimizi veriyorum DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

kızım tubayı feci siktimslm arkadaşlar anlattıgım olay 1 hafta önce başımdan geçti ben burak yaşım 33 kendimce yakışıklıyımdır neyse bizim burda tugba adında azgınmı azgın bir kız vardı her akşam iş dönüşü slmlaşırdık ama ben dayanamıyordum görünce onu dolgun gögüsleri o kadar içimi okşuyorduki neyse birgün hafta tatili idi evde yalnızdım kahvaltı için markete gidip ekmek ve bişeyler almam gerekiyordu dışarı çıktım ve markette tubayla karşılaştım slmlaştık nasılsın dedim ii felan dedi napıyorsun dedim ekmek almaya geldigini ve kahvaltı yapacagını söyledi eger mahsuru yoksa bende kahvaltı yapacam dedim eşlik edersen sevinirim dedim onlardada kimse yokmuş ve hemen kabul etti ve bi süre sonra geldi kahvaltımızı yaptık ve keyif çayı içiyorduk eee anlat bakalım napıyosun dedim konuştuk sohbet koyu olmuştu ve erkek arkadaşın varmı dedim hayır dedi bu arada tuba 24 yaşındaydı banada sordu kız arkadaşın varmı dedi yok dedim ama ikimizde sürekli göz göze geliyorduk kimse olmadıgı için rahattık yanına oturdum ve senden çok hoşlanıyorum hiç aklımdan çıkmıyosun dedim oda bunu bekliyordu sanki bende dedi ve ben yapıştım dudaklarına öpüşmeye başladık ama ne olur önden yapma dedi neden dedim olmaz kızım dedi bana tamam dedim ama sıcak sevişmeiz devam ediyordu benim 20 lik taş gibi oldu soyunduk benimkini görünce önce korktu ama yalamaya başladı bende amını yalıyordum ve yiyordum sanki artık zevk suları akmaya başladı bir defa titreyerek boşaldı yalamaya devam ediyordum yataga aldım götürdüm tamamen soyunduk aman allahım tugba manyak bi şekilde karşımdaydı ve dayanamıyordum artık hadi erkegim gir bana diyordu artık oda dayanamıyordu ve olan oldu içine girerken öyle sesler çıkartıyorduki çıglık atıyordu ve içine tamamen girdim ohhhhhhhhhhh ahhhhhhhh diye sesler çıkıyordu ve dayanamadım bende boşaldım içine tugbayla o gün 5 defa sikiştik ve aylarca sürdü ve tugba şimdi evlendi benden bir çocugu var ama ben on

slm arkadaşlar anlattıgım olay 1 hafta önce başımdan geçti ben burak yaşım 33 kendimce yakışıklıyımdır neyse bizim burda tugba adında azgınmı azgın bir kız vardı her akşam iş dönüşü slmlaşırdık ama ben dayanamıyordum görünce onu dolgun gögüsleri o kadar içimi okşuyorduki neyse birgün hafta tatili idi evde yalnızdım kahvaltı için markete gidip ekmek ve bişeyler almam gerekiyordu dışarı çıktım ve markette tubayla karşılaştım slmlaştık nasılsın dedim ii felan dedi napıyorsun dedim ekmek almaya geldigini ve kahvaltı yapacagını söyledi eger mahsuru yoksa bende kahvaltı yapacam dedim eşlik edersen sevinirim dedim onlardada kimse yokmuş ve hemen kabul etti ve bi süre sonra geldi kahvaltımızı yaptık ve keyif çayı içiyorduk eee anlat bakalım napıyosun dedim konuştuk sohbet koyu olmuştu ve erkek arkadaşın varmı dedim hayır dedi bu arada tuba 24 yaşındaydı banada sordu kız arkadaşın varmı dedi yok dedim ama ikimizde sürekli göz göze geliyorduk kimse olmadıgı için rahattık yanına oturdum ve senden çok hoşlanıyorum hiç aklımdan çıkmıyosun dedim oda bunu bekliyordu sanki bende dedi ve ben yapıştım dudaklarına öpüşmeye başladık ama ne olur önden yapma dedi neden dedim olmaz kızım dedi bana tamam dedim ama sıcak sevişmeiz devam ediyordu benim 20 lik taş gibi oldu soyunduk benimkini görünce önce korktu ama yalamaya başladı bende amını yalıyordum ve yiyordum sanki artık zevk suları akmaya başladı bir defa titreyerek boşaldı yalamaya devam ediyordum yataga aldım götürdüm tamamen soyunduk aman allahım tugba manyak bi şekilde karşımdaydı ve dayanamıyordum artık hadi erkegim gir bana diyordu artık oda dayanamıyordu ve olan oldu içine girerken öyle sesler çıkartıyorduki çıglık atıyordu ve içine tamamen girdim ohhhhhhhhhhh ahhhhhhhh diye sesler çıkıyordu ve dayanamadım bende boşaldım içine tugbayla o gün 5 defa sikiştik ve aylarca sürdü ve tugba şimdi evlendi benden bir çocugu var ama ben on DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

Alkolik baba karı kız nevarsa evde sex yapıyor

Alkolik bir adam bir marketin önünden geçerken viskilere bakıp, ahbe şöyle işedik mi viski olsa ne olur sanki diye hayal kurmuş. Bunun üzerine dileği kabul olmuş. Akşam eve gelip karısına hanım iki bardak getir de viski içelim diyince karısı da ne oldu paramı buldun demiş. Adam olanları anlatmış, karısıda görmek için hadi yap ta içelim demiş. Adam gerçekten viski işiyormuş. Gel zaman git zaman adam bir gün yine akşam olmuş evine gelmiş karısına hanım bir bardak getir kafayı çekeceğim demiş. Karısı da bey bugün bensiz mi içeceksin diyince adamda hayır sen bugün şişeden içeceksin demiş

Kalabalık aile sikiş izle

Amerikada en az 3 farklı objeyi kullanarak dünyanın temel sorunlarının ifade edilmesine dayanan bir yarışma düzenlenir. Bu yarışmaya bizim Temel de katılır ve sahneye başında gaz maskesi elinde bir demet çiçek ve prezervatif takmış bir şekilde çıkarak birincilik ödülünü kazanır. Sunucu Temel’i yanına çağırarak bu objelerden maske ile dünyadaki çevre kirliliğine, çiçeklerle doğanın korunmasının gerekliliğine ve prezervatifle de doğum kontrolünün önemine dikkat çektiğiniz için bu ödülü size layık gördük der. Bunun üzerine Temel aslında ben ” prezervatifle sevişmek gaz maskesiyle çiçek koklamaya benzer. ” demek istemiştim der.

Avukatlar aile içi sikiş

Iki avukat bir kafeteryada oturmus, evden getirdikleri sandviçlerini yiyorlar. Garson yanlarina geliyor ve diyor ki: “Efendim, burada kendi yiyeceklerinizi yiyemezsiniz.” Avukatlar, “Öyle mi, bilmiyorduk.” diyorlar ve sandviçlerini degistiriyorlar.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.